Twój koszyk
jest pusty

Infolinia: +48 731 304 303

Pn. - Pt. 9.00-15.00; Sob. 11.00-14.00.

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) czyli Najczęściej Zadawane Pytania jakie otrzymujemy.

1. Czy zakupy są bezpieczne?
TAK. Zakupy w naszej księgarni są bezpieczne. Dzięki zaawansowanym technikom szyfrowania oraz najwyższym standardom bezpieczeństwa, nigdy żadne Państwa dane (np. adres e-mail) nie zostaną ujawnione a służyć będą wyłącznie do prawidłowego przeprowadzenia transakcji. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa danych znajduje się w Polityce Prywatności.

2. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Logowanie nie jest konieczne – ułatwia ono tylko proces składania zamówienia i pozwala zamawiającemu na śledzenie losów zamówienia online. Dla zamówień złożonych poprzez stronę, kupujący otrzyma również automatyczne potwierdzenie wysyłki- wraz z numerem paczki- tuż po nadaniu. Jakkolwiek, możliwe jest również składanie zamówień telefoniczne oraz za pomocą e-maila. 

3. Czy na zakupiony towar mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście – wystarczy podać dane niezbędne do jej wystawienia, podczas składania zamówienia oraz zaznaczyć opcję „Faktura Vat“ w czasie zakupu towaru. 

4. Podałem błędne dane do faktury- czy można ją poprawić?
Nie ma problemu; w takim wypadku prosimy o przesłanie nam na nasz adres e-mail noty korygującej.

5. Czy można wybrać konkretną godzinę odbioru dla paczek kurierskich?
Jeśli otrzymamy od Państwa informację przed wysłaniem paczki oczywiście możemy wskazać kurierowi o której godzinie ma dostarczyć towar. Po wysłaniu paczki nie mamy już niestety wpływu na czas jej dostarczenia. Jednakże w mailu potwierdzającym realizację zamówienia podajemy numer listu przewozowego, oraz adres strony internetowej firmy kurierskiej – można tam znaleźć adres najbliższego oddziału firmy i za jego pośrednictwem nawiązać kontakt z kurierem. Zawsze wskazujemy też, aby kurier wcześniej zadzwonił do Państwa celem ustalenia godziny dostarczenia paczki.

6. Czy istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru?
Oczywiście nie ma problemu ze zwrotem lub wymianą towaru zakupionego w naszej księgarni. Aby dowiedzieć się więcej prosimy zapoznać się z Regulaminem zakupów.

7. Jak mogę się dowiedzieć czy moje zamówienie zostało zrealizowane?
W momencie zrealizowania zamówienia do zamawiającego zostaje wysłany e-mail z potwierdzeniem tego faktu. Status zamówienia można sprawdzić również online- w dowolnym momencie.

8. Jak mogę zareklamować zakupiony w Państwa sklepie towar?
W przypadku wystąpienia wady produktu można go reklamować. Szczegóły dotyczące reklamacji znajdują się w regulaminie dostępnym pod TYM linkiem.

9. Kiedy dostanę przesyłkę?
Paczki są dostarczane zazwyczaj w ciągu 24 godzin. Szczegóły na temat dostarczenia- zobacz w dziale Dostawa.

10. Jakie są dane księgarni, aby wykonać przelew?
W przypadku chęci wykonania przelewu tradycyjnego (np. dopłaty) poniżej znajdują się dane naszego konta firmowego:

Dawid Dudek www.davidiacus.pl
Ul. św. Wawrzyńca 3B/6
60-539 Poznań
Idea Bank
Numer konta: 64 1950 0001 2006 0589 2714 0002

Sklep Księgarnia Globtrotera

Dawid Dudek www.davidiacus.pl
NIP: 6961746169
REGON: 302506013

Infolinia: +48 731 304 303

ul. św. Wawrzyńca 3B/6
60-539 Poznań
Nazwa Banku: IDEA BANK
Numer rachunku firmowego: 64 1950 0001 2006 0589 2714 0002

Copyright by Dawid Dudek www.davidiacus.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. Więcej informacji