Najczęściej zadawane pytania

Czy zakupy są bezpieczne

TAK. Zakupy w naszej księgarni są bezpieczne. Dzięki zaawansowanym technikom szyfrowania oraz najwyższym standardom bezpieczeństwa, nigdy żadne Państwa dane (np. adres e-mail) nie zostaną ujawnione a służyć będą wyłącznie do prawidłowego przeprowadzenia transakcji. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa danych znajduje się w Polityce Prywatności.

Czy muszę się rejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Logowanie nie jest konieczne – ułatwia ono tylko proces składania zamówienia i pozwala zamawiającemu na śledzenie losów zamówienia online. Dla zamówień złożonych poprzez stronę, kupujący otrzyma również automatyczne potwierdzenie wysyłki- wraz z numerem paczki- tuż po nadaniu. Jakkolwiek, możliwe jest również składanie zamówień telefoniczne oraz za pomocą e-maila. 

Czy na zakupiony towar mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście – wystarczy podać dane niezbędne do jej wystawienia, podczas składania zamówienia oraz zaznaczyć dopisać w uwagach „Faktura VAT“ w czasie zakupu towaru. 

Podałem błędne dane do faktury - czy mogę je poprawić?

Nie ma problemu; w takim wypadku prosimy o przesłanie nam na nasz adres e-mail noty korygującej.

Czy można wybrać konkretną godzinę odbioru dla przesyłek kurierskich?

Jeśli otrzymamy od Państwa informację przed wysłaniem paczki oczywiście możemy wskazać kurierowi o której godzinie ma dostarczyć towar. Po wysłaniu paczki nie mamy już niestety wpływu na czas jej dostarczenia. Jednakże w mailu potwierdzającym realizację zamówienia podajemy numer listu przewozowego, oraz adres strony internetowej firmy kurierskiej – można tam znaleźć adres najbliższego oddziału firmy i za jego pośrednictwem nawiązać kontakt z kurierem. Zawsze wskazujemy też, aby kurier wcześniej zadzwonił do Państwa celem ustalenia godziny dostarczenia paczki.

Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru?

Oczywiście nie ma problemu ze zwrotem lub wymianą towaru zakupionego w naszej księgarni. Aby dowiedzieć się więcej prosimy zapoznać się z Regulaminem zakupów.

Jak mogę się dowiedzieć, czy moje zamówienie zostało zrealizowane?

W momencie zrealizowania zamówienia do zamawiającego zostaje wysłany e-mail z potwierdzeniem tego faktu. Status zamówienia można sprawdzić również online- w dowolnym momencie.

Jak mogę zareklamować zamówiony w sklepie towar?

W przypadku wystąpienia wady produktu można go reklamować. Szczegóły dotyczące reklamacji znajdują się w regulaminie dostępnym pod TYM linkiem.

Kiedy dostanę przesyłkę?

Paczki są dostarczane zazwyczaj w ciągu 24 godzin. Szczegóły na temat dostarczenia- zobacz w dziale Dostawa.

Jakie są dane księgarni, aby wykonać przelew?

W przypadku chęci wykonania przelewu tradycyjnego (np. dopłaty) poniżej znajdują się dane naszego konta firmowego:

Dawid Dudek www.davidiacus.pl
ul. św. Wawrzyńca 3B/6
60-539 Poznań
Idea Bank
Numer konta: 64 1950 0001 2006 0589 2714 0002

Księgarnia Globtrotera

Wilczak 20F/81, 61-623 Poznań
+48 731 304 303
Idea Bank
64 1950 0001 2006 0589 2714 0002
NIP: 6961746169, REGON: 302506013